søndag den 16. december 2012

Stine Kronborg med i paradise hotel

Stine Kronborg deltager også i paradise hotel sæson 9.

Paris Hilton og Maria Hylleberg er allerede blevet afsløret som twists i paradise hotel 9.
Susan K oplyser nu på sin facebook side at kendte Stine Kronborg nu også deltager.
Susan k fortæller dette på hendes facebook: 

Kan godt lide at Stine Kronborg fortæller folk på Paradise Hotel lige nu, at jeg er en af hendes gode veninder :) hvordan er det lige sket, når vi ikke engang er venner, her på Facebook ??? Pas nu bare Australien, Sugarboy :) Oh please ... Hvad bliver det næste rygte ??? Jøsses !!!., skriver hun således.

Susan K uddyber gerne, da seoghør.dk ringer til hende.

- Jeg har ikke snakket med kvinden i to år. Så det er lidt mærkeligt, hun render og fortæller alle derovre, at vi er veninder. Jeg har en del venner derinde i år, så måske er det derfor. For at hun kan fedte sig ind hos dem.

- Hvorfra kender du til hendes deltagelse?
- Det har jeg fra en ven, der har været deltager, men som er røget ud nu. Han har fortalt mig, at Stine Kronborg er inde i programmet nu.

Dog bekræfter tv3 ikke endnu at Stine deltager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar