søndag den 16. december 2012

Anmeldelse: Footway højhælet Sko

Som jeg fortalte tidligere, skulle jeg modtage nogle sko fra footway.dk, herunder kommer min anmeldelse af dem. Du kan læse min anmeldelse af deres hjemmeside mm. her.

Footway.dk har en masse forskellige slags lækre sko.

Dem her har jeg valgt, de er virkelig fede & seje.


Skoene jeg har modtaget er mærket - Sugarfree Shoes.
Dem jeg har, er en størrelse 41, men de findes fra størrelse 36 - 41.
Synes du sort er lidt kedeligt for dig, så kan du også købe dem i farverne sølv, guld og rød.

Hælhøjde er 14 cm, og skoene koster 399 kr,-
Jeg synes skoene er utrolig fede. De kan købes lige her inde på footway.dk
Det var lidt svært i starten at gå rundt i et par 14 cm højhælet sko, da jeg aldrig har prøvet så høje før, men efter lidt øvelse, gik det helt fint. Øvelse gør jo mester:)
Jeg kan klart anbefale, at man køber dem, og når de er sorte, kan de jo bruges til alt.
Det er jo det helt perfekte køb til en kvinde eller sin store datter. Det kan man nok ikke gå helt galt i byen med. Jeg kommer helt klart til at bruge disse sko, til de næste mange arrangementer, de er jo alt alt for nice. Har virkelig intet dårligt at sige om skoene eller footway.dk.

Hvad synes du om skoene?

(skoene er sponsoreret, men alt er 100 % min egen mening)

6 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor er de bare mega mega mega nice! Det er da helt utroligt. Ville være i himlen hvis jeg modtog disse.

    SvarSlet
  2. Dem må jeg bare eje.
    Men 14 cm virker lidt meget højt;/

    SvarSlet
  3. De må helt klart godt ligge under mit juletræ!!

    SvarSlet
  4. Hvor er de fandens lækre.
    Tjekker hjemmesiden ud nu!!

    SvarSlet
  5. Hvor vil jeg bare godt eje dem.

    SvarSlet