søndag den 16. december 2012

Anmeldelse: Armbånd fra KrauZach

Hej læsere,
Jeg har fået tilsendt et lækkert armbånd af krauzach.dk.
Krauzach har ikke 1000 armbånd på deres hjemmeside, men det var alligevel virkelig svært at vælge et af dem, fordi de alle sammen er virkelig flotte. Kan godt lide hjemmesidebutikker, der ikke har 1000 fx. armbånd, men til gengæld, dem de har, er virkelig lækre. Sådan er krauzach!!!

Armbåndet lå i en lækker lille pose.


Dette flotte armbånd kan købes lige her til 147,50 kr,-


Jeg elsker mit nye armbånd fra krauzach.
Det hedder Marble Classic.

Som du kan se på billederne, har jeg modtaget et lækkert knyttet armbånd fra krauzach.
Jeg har virkelig intet dårligt at sige om armbåndet eller hjemmesiden. Det er et classic armbånd, så man kan jo bruge det til næsten alt (total bonus). Det er bare helt perfekt, vil klart overveje at købe et til armbånd derfra. Alle deres armbånd er one-size, men er justérbare fra 17,5 cm. Tag meget gerne et kig forbi den gode armbånds hjemmeside krauzach.dk

3 kommentarer:

  1. Har tjekket deres hjemmeside ud nu.
    Vil faktisk hellere købe lidt dyre smykker, selvom jeg ikke synes fx. 150 kr er dyrt, end at købe billigt ragelse! I sidste ende bliver man glad for det. Har fx købt et smykke til 450 kr, og det har altså holdt i 2 år nu, lige så fint som da jeg købte det. Krauzach virker til at være god kvali, måske man skulle købe noget derfra.
    Sorry stavefejl det gik lidt hurtigt.

    SvarSlet
  2. Altid dejligt at lære om en ny smykkebutik, det ser ud som en god en:D

    SvarSlet
  3. det ser meget fint ud.

    SvarSlet