tirsdag den 4. december 2012

Jeanette og Julian er gået fra hinanden

Overskriften siger nok det meste.
Det søde paradise hotel kærestepar Jeanette og Julian er gået fra hinanden:(

Julian og Jeanette deltog i sæson 8 og Reunion.

Kærligheden holdt ikke mellem Paradise-parret, der har brudt efter 1 år. De nåede at flytte sammen, købe 2 hunde og få en kærlighedstatovering. Læs interviewet med Jeanette under.
- Det gik bare ikke mere. Der var for meget jalousi og vi havde ikke så meget til fælles mere, siger Jeanette i dag til tv3.dk.
Det er blot 2 dage siden parret gik fra hinanden. Jeanette og Julian mødte hinanden i Paradise Hotel sæson 8 og blev kærester under optagelserne til programmet i efteråret 2011. De to checkede ind på luksushotellet i Mexico igen i Paradise Hotel Reunion, hvor Julians ekskæreste Stina fra sæson 6 forsøgte at slå splid mellem dem. Det lykkedes dog ikke.
Jeanette og Julian flyttede kort tid efter sammen i Brønshøj og købte hundene Hannah og Angel. I sommer fik Jeanette så tatoveret Julians navn på maven. Men ifølge Jeanette har der længe været knas i forholdet.

- Det var meningen, at Julian også skulle have en tatovering med mit navn. Men det sagde jeg, at han skulle vente lidt med, når nu tingene ikke gik så godt. Der har bare været alt for meget jalousi i forholdet. Jeg skal have min tatovering tegnet over med en sommerfugl nu, fortæller Jeanette.

For kort tid siden sagde parret deres lejlighed op og flyttede ind hos Jeanettes mor, indtil de havde fundet en ny og større. Men så langt nåede de altså ikke, og Julian er nu flyttet ud igen. Jeanette har fået begge parrets hunde efter bruddet.

- Det har været fucking hårdt, og jeg skal bare holde en pause fra mænd lige nu. Men heldigvis har jeg nogle gode veninder, som har været der for mig, siger Jeanette.
Jeg tænker bare, hvor er det surt.
Jeg synes, de har været sådan et sødt par. Faktisk havde jeg ikke troet, de ville gå fra hinanden. Det lyder ikke, som om de kommer til at finde sammen igen, ligesom det andet reality-par Amalie og peter, hvad tror i? Havde i troet de ville gå fra hinanden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar