torsdag den 6. december 2012

Amalie Szigethy holder pause med at blogge.

Amalie Szigethy
Amalie Szigethy skrev i sit seneste indlæg på hendes blog dette:

kære læsere. Desværre må jeg meddele at jeg bliver nød til at holde en pause på bloggen. Lige pt har jeg desværre ikke tid til det. Det kan være jeg kommer tilbage igen om nogle dage, om en måned eller om længere tid. Går i hvert faldt ikke i gang før jeg oprigtig har tid og overskud til det sådan 100 %. Jeg er ked af at skuffe nogle af jer men håber i forstår og har nydt at følge med indtil nu <3
For nogle uger siden delte vi på bloggen, at Amalie snart rundede 1 mio besøgende på sin blog.
Amalie lovede dengang på sin blog, at det kun var begyndelsen, og der ville komme mere, end vi så der. Som i kan læse, har hun nu valgt at holde pause på bloggen, hvilket godt kunne være lidt typisk Amalie at miste interessen for ting hurtigt. Hvad siger i? Tror i, hun vender tilbage på bloggen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar