søndag den 9. december 2012

Anmeldelse: smykker fra werring.dk

Jeg har modtaget en pakke fra werring.dk, og i den var nogle virkelig lækre smykker, jeg har glædet mig til at fortælle jer om.

For at trække spændingen kan du først læse Lidt om Werring.dk:
Werring.dk er en online smykkeshop, som sælger gode & flotte smykker til billige priser.
Du skal kun betale 12,- for fragten og de har dag til dag levering. Alle smykker leveres i en flot satin smykkepose, og werring tilbyder også at sende smykker som gave med en personlig hilsen. Jeg synes werring har en virkelig god smykke smag, både udfra dem, som de har valgt til mig, men også bare, når jeg kigger rundt på deres hjemmeside. Så du kan ikke gå galt i byen, ved at købe smykker hos dem;)

Hvad har jeg så modtaget:

Et knyttede armbånd:

Det flotte knyttede armbånd kan købes her til 36 kr,- 















Da jeg læste, werring.dk ville sende mig et knyttet armbånd, blev jeg lidt trist.
Jeg aldrig haft et knyttet armbånd før, men jeg har altid tænkt, det er bare ikke mig!
Da jeg modtag armbåndet blev jeg mega monster positivt overrasket (totalt enormt overraskede).
For det første er det virkelig flot, men det er også enormt sejt (synes jeg). Jeg tænkte først surt, det er ikke min størrelse, men så kom min lillesøster og viste mig, hvordan man skulle hive i snorene, for at det passede til ens hånd. Hold da op hvor er det smart. Det er virkelig blevet min y-ting (til kun 36 kr,-).

Et par øreringe:

Disse lækre øreringe kan købes her og koster 85,-

















Øreringen passer til en hver lejlighed, meget enkle, men super fine.


Et par fjerøreringe:

Fjerøreringene koster 78,- og kan købes her.
Det er et vildt fedt par fjerøreringe, dog vil jeg nok kun bruge dem til fester eller andet ligende.

Mange tak til Werring.dk, som har sponsoreret disse fantastiske smykker til mig.
Det er 100 % min egen mening selvom tingene er sponsoreret.

5 kommentarer:

  1. Smykkerne er virkelig pæne.
    Vil klart tage et kig på deres hjemmeside.

    SvarSlet
  2. Wow armbåndet er flot også koster det jo næsten ingenting!!!!!

    SvarSlet
  3. Gad godt eje disse smykker<3

    SvarSlet
  4. Kunne være jeg skulle kigge på denne hjemmeside efter smykker til kæresten;)

    SvarSlet
  5. Det ligner nogle ganske fine smykker, men jeg vil da samtidig tro farven f. eks hurtigt går af armbåndet, og kvaliteten ligner ikke ligefrem den bedste.
    Men til prisen kan man vel ikke klage!

    SvarSlet