tirsdag den 11. december 2012

Anmeldelse: BY K neglelak

(sponsoreret indlæg)



Jeg har været så heldig at få lov at teste disse lækre neglelakker fra BY K af cocopanda.dk.
Jeg havde ikke hørt om eller prøvet dette mærke før, så jeg var rigtig spændt på at finde ud af, hvad det var for noget. Jeg blev meget positivt overrasket, da jeg ikke havde regnet med, at neglelakker ville være så gode! De er rigtige lette at påføre, og alle neglelakkerne har en lækker farve. Det kræver dog to lag, før neglelakkerne ligger ordentligt på og passer til farverne på "flaskerne". Der er 14 ml i By K neglelakkerne, og de koster 39 kr./stk. på cocopanda.dk hjemmeside her.
Jeg kan simpelthen ikke vælge min ynglings af disse pæne neglelakker, så hvis jeg skal købe flere af disse neglelakker, som jeg helt sikkert skal, kommer jeg nok til at vælge udfra hvilke lejligheder, jeg skal bruge dem til:)

Du kan syntes godt om By-k neglelaks facebook fanside her, og få en masse mere af vide om deres neglelakker.


Tjek hjemmesiden cocopanda.dk ud, de har nok det største udvalg i skønhedsprodukter.

5 kommentarer:

  1. Jeg har prøvet deres neglelakker før, de er virkelig gode:) Kan klart anbefaldes.

    SvarSlet
  2. MÅ EJE DISSE NEgLELAKKER!!!!
    Bonus at det er helt vildt billigt.

    SvarSlet
  3. I LOVE COCOPANDA.DK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  4. Kan man godt vælge andre farver end dem du har på billederne og dem der er på cocopanda's hjemmeside?

    SvarSlet
  5. Lux elsker neglelak

    SvarSlet