lørdag den 5. september 2015

Sådan var paradise hotel deltagernes casting

Læs hvem der twerkede foran casterne, hvem der i første omgang blev valgt fra og hvem der syntes, han var den grimmeste til castingen. Samt hvordan de tidligeres deltageres casting gik og deres bedste tip herunder:

Anders, Anna, Nanna og Peters casting til paradise hotel
En normal casting til paradise hotel forløber ved at du enten møder op til en åben casting eller sender en ansøgning. Hvis du går videre til den åben casting, skal du nogle uger efter igennem et flere times langt telefon-interview. Er casterne stadig vilde mig dig, vil du blive bedt om at møde op i festtøj, hvor de bedømmer dig en sidste gang, hvis du slipper gennem nåleøjet her, er du klar til paradise hotel!


Læs alt på Nannas blog
Nanna Line Christiansen - sæson 11

"Jeg havde faktisk tilmeldt mig et andet realitypogram et halvt år tidligere, hvor jeg sprang fra i sidste øjeblik"

"Et halvt år senere blev jeg kontaktet af casterne fra paradise hotel, som spurgte mig om, det kunne være noget for mig"

"Jeg kontaktede først min mor som syntes det var en god ide"

"så tænkte jeg det gør sgu".

"Efter et par dage kom jeg til den første casting"

"I alt var jeg igennem tre castings får jeg slap igennem nåleøjet"





Læs alt på Anders blog

Anders meyer - sæson 11

"Jeg sendte en ansøgning"

"Det vigtige er "at den skal sparke røv og vise din personlighed".

"Til castingen skal man give den fuld gas: dengang jeg var til casting, twerkede jeg".

"Jeg var i alt igennem to castings og et telefon interview"

Anders bedste råd er:  "glem nerver og sommerfugle. dine chancer er så meget større, hvis du slapper af.




Læs alt på Annas blog
Anna Due - sæson 9

"Det var grænseoverskridende at præsentere sig selv foran casterne"

"Jeg blev grinet af en del, men derefter fik jeg den gule seddel, som betød at jeg var gået videre"

"Et par dage senere blev jeg ringet op, fordi at der skulle laves et telefon interview"

"De ville ringe indenfor en måned, hvis de stadig ville have mig med"

"De ringede efter et par dage og fortalte at de ville have mig med til den aller sidste casting"

"den gik virkelig dårligt, jeg var helt lukket, måske nervøsitet".

"Jeg blev ringet op og fortalt at jeg ikke var gået videre"

"men senere ringede de igen og sagde: vi skal squ have dig med Anna"

Annas bedste råd er: du skal være 100 procent dig selv.


Ulven Peter - sæson 6

"Jeg kan næsten ikke huske noget fra min casting, fordi at jeg var så nervøs"

"Jeg havde skrevet en ansøgning og sendt nogle billeder af mig selv."

"Til castingen synes jeg de andre var meget pænere"

"Casteren spurgte indtil alt muligt jeg ikke havde regnet med"

"jeg søgte fordi jeg trængte til at prøve noget nyt"







Har du lyst til at høre flere historier fra andre af paradise hotel deltagerne, så følge med på bloggen, for i næste uge udkommer part 2. 

     Savner du en veninde, så bliv evt. medlem af venindeliv, hvor du kan møde skønne kvinder online.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar