lørdag den 8. december 2012

Anmeldelse: Universal - Multi smartphone holder - hvid

Hej læsere,
Jeg har modtaget en pakke fra unikmobil.dk, og hvis I kigger med på billederne under, kan I helt sikkert gætte, hvad det er.

(Sponsoreret indlæg)


Jeg har modtaget en Universal - Multi smartphone holder - hvid fra unikmobil.dk.
Den kan købes lige her i hvid.

Hvad synes jeg om Multi smartphone holderen:
Jeg har lovet mig selv, at jeg skal begynde at være lidt mere kritisk i mine anmeldelser, men det kan jeg simpelthen ikke med denne her. Den er bare helt Perfekt. Den har en god pris 149 kr,-. Den er virkelig lækker i den hvide farve (tror jeg også, den er i sort). Den kan sættes på en masse forskellige måder, så det passer dig. Den passer til en masse forskellige mobiler udover iPhone. Jeg tror heller ikke, der sker noget, hvis du kommer til at tabe den (Da den er af plastik).
Jeg har kun gode ting at sige om smartphone holderen fra unikmobil.dk.

Billedet er fra unikmobil.dk's  hjemmeside, da jeg ikke kunne tage et ligeså godt selv :( 
Andet:
Jeg havde tænkt mig, at jeg skulle have taget et billede af min iPhone og multi smartphone holderen i bilruden, men jeg havde selvfølgelig glemt, at min iPhone også er mit kamera. Øv. 

Tag et kig forbi unikmobil.dk, det er en super fed hjemmeside, med et stort udvalg af tilbehør til mobilen og billige priser. De har gratis levering ved køb over kun 150 kr,-.

3 kommentarer:

  1. Den er da mega smart. Fed anmeldelse:)

    SvarSlet
  2. Smart!
    Selvom jeg ikke har en iPhone, kan det da være, jeg skal have sådan en alligevel.

    SvarSlet
  3. Unikmobil sælger nogle virkelig fede ting til mobilen. Har købt hos dem før.

    SvarSlet