lørdag den 8. december 2012

Anmeldelse: iPhone 4/4S Skins fra Tezzo.dk

Hej læsere,
Jeg har været så heldig at modtage en pakke fra Tezzo.dk.

Tezzo har sendt mig et skin til min iPhone 4S (så lækkert).

Jeg har modtaget et iPhone 4/4S valnød skin.
Billedet viser mit skin på en iPhone (billedet er fra tezzo.dk 's hjemmeside).
Jeg bruger min mobil som kamera pt. og kan derfor ikke tage billeder af det på.

Hvad synes jeg om mit skin:
Det er et virkelig lækkert skin, og jeg vil helt klart begynde at gå med skins også, i stedet for kun cover's. Jeg fik en masse gode kommentarer om mit nye skin på min iPhone i klassen.

Tezzo.dk 
Det er en flot og ikke rodet hjemmeside. Du kan nemt finde, hvad du leder efter.
Tezzo.dk har en fast fragt på kun 15 kr,- (billigt). De sælger skins til telefoner, computer og tablets 2 & 3. De har skins i en masse forskellige flotte farver. Hvis du er en af de heldige, der ejer en iPhone 5, sælger tezzo også Skins til iPhone 5 her

(sponsoreret indlæg)

3 kommentarer:

  1. Ved ikke rigtig om jeg tør bruge et skin til min iPhone er bange for det ødelægger den. Men det ser mega fedt ud på.

    SvarSlet
  2. Fuck det ser nice ud man!

    SvarSlet
  3. Tror et skin fra tezzo kommer på min gaveliste til jul:D

    SvarSlet