torsdag den 13. december 2012

Anmeldelse: Hjemmesiden Footway.dk

Jeg har bestilt et par sko fra hjemmesiden footway.dk, og herunder kommer en anmeldelse af hjemmesiden. Senere kommer der en anmeldelse af skoene, jeg bestilte.

Footway.dk er en online skobutik.

Hjemmesiden har et kæmpe udvalg af sko, ikke bare kun højhælet, men en masse forskellige skotyper, til både mænd, kvinder og børn. Når du kommer ind på footway.dk, skal du først vælge dit køn og din skostørrelse. Hvilket er rigtig smart, så skal du ikke kigge alle mulige sko igennem, du alligevel ikke kan passe. Du kan inde på hjemmesiden også vælge Skotype, Varemærke og Farve. Footway.dk har gratis fragt, Hurtige leverancer, gode priser!!!


De sko jeg har valgt

Du kan købe dem lige her.

Hvordan fandt jeg skoene, og hvorfor vælger jeg dem?
Jeg havde besluttede mig for, at det skulle være et højhælet par i størrelse 41, så jeg valgte kun at kigge i den kategori. Det var rigtig nemt at vælge, for lige da jeg så skoene, vidste jeg det skulle være dem. Jeg kiggede efter nogle højhælet, man kan bruge til juleaften og andre arrangementer efter. Eftersom jeg ikke har valgt min julekjole, skulle de være enkle (så de passer til alle kjoler), men også mega fede. Dem jeg har fundet, kan jeg kun sige opfylder kravene 100 %.

Var det nemt at bestille hos Footway
Ja, det var det helt sikkert.
Når man har klikket ind på skoene, vælger man lige sin størrelse igen, og trykker på knappen: Tilføj i varekurven. Der kommer så en tekst op, hvor du kan vælge, om du vil shoppe videre eller gå til varekurven.
Når du trykker varekurven, kommer du også til kassen. I kassen skal du udfylde dine personoplysninger. Efter vælger du så, hvordan du vil betale. Inden du kan trykke bestil, skal du lige acceptere deres købsvilkår, som mange andre steder. Når du har trykket bestil, er de bestilt, og du modtager en email.
Super nemt.

Hvordan hørte jeg om Footway
Jeg hørte 2 teenager snakke i bussen om hendes nye sko (som hun havde på), og at hun havde købt dem hos footway.dk, og ville anbefale veninden at gå ind og tjekke hjemmesiden ud. Da jeg kom hjem, ville jeg selvfølgelig også tjekke footway.dk ud, og det er bestemt ikke noget jeg fortryder. Det er virkelig en fantastisk hjemmeside. Med en masse lækre sko.

(sponsoreret indlæg, men 100% min egen mening)

4 kommentarer:

  1. Omg de er jo mega nice!
    Jeg har aldrig hørt om footway før, men jeg har da tænkt mig, at tjekke deres side ud nu;)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at læse anmeldelsen af dine sko, de ser rigtig fede ud.

    SvarSlet
  3. Footway skriver jeg mig lige bag ørene til næsten gang, jeg skal kigge efter sko;)

    SvarSlet