torsdag den 13. december 2012

Anmeldelse: Grejfreak expedition hængekøje

Hej læsere,
Jeg har fået sponsoreret en sej expedition hængekøje fra grejfreak.dk.




Jeg synes den er mega sej. Hvis jeg en dag skal på overlevelsestur, skal jeg klart have denne med.
Hængekøjen er rigtig lang, som kan ses på billederne, men den fylder næsten ingenting i posen.
Kender i det, når man skal proppe en sovepose i dens pose, og man slet ikke kan få den ned i, det frygtede jeg også ville ske med denne hængekøje, men jeg gjorde det på første forsøg (bonus).
Hængekøjen er nem at sætte op, til sommer vil jeg prøve at sove udenfor i den, oppe i mit sommerhus. Indtil videre har jeg kun siddet i den, med en dyne og den er MEGA god og fed. Den er lavet af slidstærkt materiale, så man skal ikke være bange for at falde ned. Den koster 219 kr,- og kan købes lige her.

Billedet viser hængekøjen når den er sat op.
Lidt om grejfreak.dk:
Udover min hængekøje sælger grejfreak en masse andre ting og sager.
De har både en militærshop og en outdoorshop. Begge navne siger meget godt, hvad de sælger.
Deres ting er i meget forskellige priser. Jeg synes deres hjemmeside er mega fed og nem at finde rundt i.
Jeg helt sikker på, at du kan finde noget godt hos grejfreak.dk så tag et kig forbi, det er jo altid gratis;)

(Sponsoreret indlæg)

3 kommentarer:

  1. Hold da helt op den er sej.
    Jeg kunne godt finde på at ønske mig sådan en til sommer (har fødselsdag der).
    Dejligt med sådan et sponsoreret indlæg!

    SvarSlet
  2. Sådan en har jeg også!!!!
    Den er helt vildt smart.
    Fik den af min storebror.

    SvarSlet
  3. Det virker som en god gave til kæresten;)

    SvarSlet