lørdag den 6. oktober 2012

Paris Hilton tjekker ind på paradise hotel!

Paris Hilton tjekker ind på dansk paradise hotel sæson 9.
Hun kan allerede afsløre, at hun har en afgørende finger med i spillet.

Næste sæson af Paradise hotel er i fuld gang med at blive optaget i Mexico.
Deltagerne af paradise hotel sæson 9 fik sig en kæmpe overraskelse, da den kendte celebrity-stjerne Paris Hilton tjekkede ind. Deltagerne blev meget overraskede, da de så mig for første gang på hotellet. Det var sjovt at se deres reaktion, men da jeg lærte dem bedre at kende, fandt jeg ud af at de var sjove, cool og lige så smukke som jeg husker danskerne fra mit sidste besøg i Danmark for et par år siden siger Paris Hilton.

Den 31-årige hotel-arving er meget begejstret for at være en del af paradise hotel. Tv3 betyder nemlig noget særligt for hende, da de også har sendt hendes egne shows. 

Paradise hotel værten Rikke hilser lige på Paris Hilton inden optagelserne.

Paris Hilton tjekker ind med hemmelig mission
Tv3 er ovenud stolte over, at tv-stjernen skal medvirke i den nye sæson. Det er desuden første gang, at en amerikansk berømthed og tv-stjerne skal deltage i et dansk reality-program. Paris Hilton tjekker derfor også ind med en mission, som foreløbig bliver holdt hemmelig. Paris Hilton kan kun afsløre, at hun kommer til at have en afgørende finger med i spillet og opfordre alle til at se med, når den nye sæson rammer tv3-skærmen i foråret 2013.


Alle nye opdateringer om paradise hotel 9 kommer selvfølgelig på bloggen.
Så husk at tjek den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar