fredag den 28. september 2012

Nyt fra modebloggeren.

Heeej allesammen,
Der er jo blevet forslået på bloggen, indtil paradise hotel 9 går igang,
at jeg bla. kunne anmelde/teste forskellige ting.
Det er noget, jeg helt vildt gerne vil, og er glad for at høre, i synes det lyder fedt:-)
Mit spørgsmål til jer idag er: Hvad vil i gerne have jeg anmelder/tester?
Skal det kun være makeup? hvilket makeup? Hvad kunne det være ud over makeup?
Skriv en kommentar med din mening:-)

Det kunne fx. være disse neglelak og lipgloss.


Jeg har overvejet at starte med at anmelde/teste neglelak og lipgloss.
Synes du, det er en god ide?

Husk at det meste vil forgå indenunder min side paradise mode på bloggen.

Det var alt for nu
Modebloggeren


10 kommentarer:

  1. Ville du teste EOS-læbepomader og fortælle hvilken der er bedst? Overvejer nemlig at købe en! :-)

    Hvis du vil, så tjek min blog: http://emilieknudsens.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Syntes det kunne være fedt (y)

    SvarSlet
  3. Neglelak måske? XD

    SvarSlet
  4. Wow, sejt!
    Elsker lige de der farver neglelage :D

    SvarSlet
  5. Jeg synes det kunne være fedt, hvis du bloggede om mode. Du kunne lægge billeder ind af dit yndlings outfit, og andet af dit eget tøj. Du kunne også, som du selv nævner, blogge om make-up, og hvad der er fedt for tiden.
    Det ville være sjovt, hvis du prøvede at forestille dig, hvordan Paradise Hotel 2013 kommer til at foregå, siden du nu blogger om Paradise.
    Hvordan er personerne? Hvilke problemer vil der komme? Kommer der nogle sjove dilemmaer eller udfordringer?

    SvarSlet
  6. Det lyder som en rigtig god ide. Du kunne jo også andmelde forskellige ansigtsmasker, og give din personlige anmeldelse om dem, og hvad du syntes de gør godt og skidt, også selvfølgelig give en rating :)

    SvarSlet
  7. Det lyder som en rigtig god idé, det kunne være fedt. rigtig gode billeder, hvor har du fundet dem? - eller har du selv taget dem? det kunne også være fedt hvis du lagde nogle videoer ud hvor du lægger makeup, på dine veninder måske? eller viser dit outfit, det kunne være super sejt. eller du kunne blogge om hvordan du tror paradise 2013 vil være? - vil gerne følge din blog, iiih!

    SvarSlet
  8. mega god ide. du kunne også anmelde forskellige film.

    SvarSlet
  9. Sejt så kunne du måske se hvilken nejlak der er bedst til den billigste pris?

    SvarSlet
  10. Ej hvor er det nogle lækre farver! Det kunne være mega fedt hvis du ville teste dem og så fortælle hvilken der er bedst til pris og bedst i kvalitet :D

    SvarSlet